magsjuk..

Jag förtår inte varför just jag ska ha den oturen att bli sjuk hela tiden.
Jag har precis blivit frisk från en fruktansvärd förskylning det har gått max en vecka sen jag blev frisk.
Men kände inget förns sent igår kväll när jag började få ont i magen sedan övergick det också till illamående.
Och ja som ni förtår så har jag då fått magsjuka.

Kunde inte sova nått i natt för var tvungen att springa till toaletten hela tiden.

Tvingade i mig ett kex vid två tiden det är allt jag ätit sen klockan fem igår.
Jag hoppas att jag känner mig frisk fort så att jag inte missar så mycket i skolan.

Hoppas ni andra klara er bättre från sjukdomar. Jag måste ha ett väldigt dåligt
immunförsvar vilket kanske inte är så bra när svininfluensan är i full gång och smittar andra.

Om det inte var det som jag hade förra gången jag var sjuk kommer
jag antagligen få det snart också.
Men nu måste jag lägga mig i sängen och vila.
Puss o kram
/meriksson

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0