hemma dag..

Idag är jag hemma igen min förskylning tycks aldrig vilja gå över. Min feber har äntligen gått över men hostar nästan hela tiden och ja det låter väldigt äckligt men helt ärligt så rinner det mycket från näsan. Jag har även väldigt ont i halsen och ryggen. Var ute och gick med Tuwa förut för jag blev så sugen att gå ut för det är runt 20 grader i sundsvall idag. Men min kropp orkade inte gå speciellt långt Tuwa ville inte gå hem så jag fick dra henne hem. Men på vägen hem gick jag ut på ängen för hela ängen är full med gula blommar var tvungna och plocka några synd att jag inte hade kameran med mig för det var riktigt fint och det var massor med fjärilar överallt så jag hade fått en fin bild på en fjäril.
Men jag knäppte kort på buketten när jag kom hem istället..

Kanske inte så speciell bukett men den är ganska söt :)



Sitter just nu och tittar på världens bästa film eller så kanske jag säger så om alla filmer jag ser men den här är en jätte bra film ''En riddares historia''


Har ni inte sett den är det ett måste!
Snyggingen Heath Ledger spelar huvudrollen i denna komiska ridarfilm men filmen har också en hel del dramatik. Det som gör filmen lite speciell är att det är moderna låtar fast filmen utspelar sig på 1300-talet. Jag har älskat den ända sen jag såg den första gången vilket är 8 år sen gjordes 2001 men kommer nog alltid vara lika bra i mina ögon.



Heath Ledger

Men nu ska jag kila
puss o kram
/meriksson ♥

Kommentarer
Postat av: kajsa

tack (: kul med en bloggare från sundsvall, där jag också bor

2009-09-01 @ 19:26:07
URL: http://ksundstrom.blogg.se/
Postat av: Amy.C

åhh..va jobbigt du e sjuk när dt har varit en superfin dag:D dt e nog den sista sommardag i år..antagligt:( ach..



krya på dig söt:D

2009-09-01 @ 20:42:39
URL: http://amychen.blogg.se/
Postat av: andrea

åh den måste man ju se, älskar heath ledger!!:)

2009-09-18 @ 08:21:05
URL: http://rainbowlipstick.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0