Att jobba på Metso

Ja vad ska man säga om yrket? än så länge kan jag säga att det nog inte något är för mig. Jag tycker dom två dagarna vi har haft nu har varit intressant. Men jag skulle inte vilja jobba i en sådan stökig miljö. Jag och Isabelle är på Metso Paper i Sundsvall.
Arbetsuppgifterna vi har är att plocka,packa,sätta på etiketter och att kontrollera att sakerna ligger på rättplats.
Ett stort förråd. Men förrådet är i verkstan så det är en stökig och bullrig miljö.
Hade jag inte Prao med Isabelle hade det inte blivit lika kul. Vi har skrattat massor idag och att vi har varandra gör att det blir roligare att jobba.


tack för idag hjärtat <3

Men nu ska jag titta igenom sex och samlevnads läxan
puss o kram
/meriksson ♥


Kommentarer
Postat av: Nicke

Ja den e så bra alltså :D... Vad hittar du på ikväll då?

2009-09-08 @ 21:27:22
URL: http://leadfed.blogg.se/
Postat av: lisa

ja, det är sant :)!

och tack så mycket :)

allt bra med dig annars?=)

2009-09-09 @ 10:52:20
URL: http://norrlandsguld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0