Yes skola !

Idag fick jag komma tillbaka till skolan. Det var riktigt kul.
Jag vet inte men det händer alltid många roliga saker under en skoldag i klass 9A på Höglundaskolan i Sundsvall.
Saker som hänt idag kanske inte riktigt passar sig att nämna här på bloggen men ni får nöja er med att höra att vi har bra dagar i skolan.


Jag är på strålande humör idag

Jag vet inte om det har hänt så mycket mer men jag har kännt mig jättetrött hela dagen, jag tror att det kan bero på pencilinet för man kan känna sig lite hängig av det. Det är precis vad jag gör, typ som att jag inte har något skelett alls kvar i kroppen. Helt slö känner jag mig!

Imorgon är det torsdag och långdag, ska göra ett biologi prov vilket jag hoppas att det kommer gå bra. Men det känns helt lugn.

Men nu ska jag krypa ner i sängen sova
puss o kram


Kommentarer
Postat av: JONNA

sv: hehe okej! :) härligt! :*

2009-10-23 @ 22:46:37
URL: http://joonnaak.blogg.se/
Postat av: annii

Fin bild på hjärtat

2009-10-27 @ 12:05:47
URL: http://anniwfva.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0