Trött på att vara hemma!


Jag vill till skolan eller bara kunna vara ute och göra saker. Det enda jag kan göra är att ligga hemma framför tv och titta på något kärleksfilm man sett hundra gånger innan, men man vill se den igen bara för att man vill fantisera sig om den romatiska kärleken.

Igår åt jag samanlagt 5 tabletter
2 st pencelin tabletter
1 st p-piller
2 st alvedon
Idag har jag bara ätit

2 st pencelin tabletter (än så länge)

Jag ska tvinga min gulliga stora syster att vi kan åka in till stan och käka mat eller något för jag känner att jag måste få komma bort från huset ett tag annars kommer jag få isoleringssjukan.


Har pluggat lite svenska idag vilket jag känner mig väldigt stolt över, för att när man har feber brukar man inte vara på bästa humöret för att plugga. Men jag skulle också behövt plugga lite biologi också om nervsystemet för att vi hade gentligen prov idag som jag missade pga sjukdom!

Men nu ska jag försöka döda min sjukdom igen om tänka possitiva tankar, då kanske jag blir friskare fortare...
Puss o kram


Kommentarer
Postat av: madeleine

det är ganska okej med mig, ,är lite trött bara..

2009-10-20 @ 16:35:35
URL: http://madeleinerydells.blogg.se/
Postat av: JONNA

sv: åh tack så mkt :)

allt bra då?

2009-10-21 @ 13:16:05
URL: http://joonnaak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0