Jag skulle behöva en tidsmaskin

Jag satt och prata med en gamal klasskompis på telefonen för en stund sedan. Vi hade så himla mycket och prata om jag tror vi pratatde en timme kanske, det enda vårat samtal handlade om var gamla minnen. Han kom på så många bra saker som jag nästan glömt, men han påminde mig nu.
Vissa saker skulle man bara vilja kunna spola tillbaka och göra om. Jag önskar det fans en tidsmaskin så man kunde åka tillbaka i tiden till allt roligt som man minns och vill uppleva en gång till för att förstärka sina minnen så att man inte glömmer dom.
Det var sjukt kul att få bolla massvis med minnen mellan varann, vi mindes verkligen tillbaka på allt.
Nu har han flyttat till en annan stad så vi kan inte ses så ofta längre. Det är lite synd men jag fick äntligen träffa han på lovet det var sjukt kul. Vi har exakt samma galna humor det är det som är så prefekt bra för man har aldrig tråkigt när man är med han...



Om jag skulle få åka tillbaka i tiden en gång skulle jag resa tillbaka 2 år. Men vad det är jag skulle vilja åka tillbaka till det får ni inte veta det får bli min och min gamle väns hemlighet ;)

Men nu ska jag sova för klockan börja bli ganska mycker ha det så bra sötnosar
Puss o kram



Kommentarer
Postat av: alice

svar: min dag har varit kanoN:) vad gör du?

2009-10-31 @ 23:09:54
URL: http://aliceellen.blogg.se/
Postat av: anniii

Bra bild

2009-11-07 @ 16:51:17
URL: http://anniwfva.blogg.se/
Postat av: Anonym

Jag saknar dig Malin..

2009-11-12 @ 19:59:01
URL: http://anaolfsn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0