Jag är så trött på att vara jag!

I söndags kväll innan jag skulle gå och sova la jag mig ner och kände mig jätte glad. Nu skulle jag äntligen få gå till skolan och träffa alla kompisar igen. För nu hade jag blivit helt frisk. Min glädje höl inte särskilt länge när jag vaknade av smärta i magen gick på toa och kissa och som jag förstod så kissade jag BLOD usch vad ont. Jag brast ut i gråt Varför ska jag aldrig få må bra? varför ska jag alla få vara frisk och kunna gå i skolan? jag var vansinigt arg och ledsen. Jag kände att jag var tvungen att gå till skolan för hela förra veckan var jag hemma från skolan. 
Mamma ringde till vårdcentralen och fick en tid. Vi åkte dit och precis som jag hade misstänkt hade jag urinvägsinfektion jag fick pencelin så jag äter nu tablett. Nu senare ikväll har jag fått feber också.
En sak som är klar är att ''gud'' måste hata mig efter som att jag aldrig på må 100 procent bra.
Jag var så himla lycklig att jag precis hade blivit frisk och då ska helvetet bryta lös igen.

JAG VILL VARA FRISK NÅGON GÅNG!!!
Men nu måste jag sova så jag kan krya på mig hoppas ni har bättre tur än vad jag har!
Puss o kram


Kommentarer
Postat av: madeleine

krya på dej! <3

kommer ihåg hur jävulskt ont det gjorde, hade de i somras ;(

2009-10-20 @ 19:44:52
URL: http://www.madeleinerabbing.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0