Höstlov - Tisdag

Hej bloggen!
Idag är jag super trött, sov super dåligt i natt. Vill ni veta varför ?
Jo min underbara pojkvän, som inte är så underbar när det gäller att sova med han för han snarkar,gistrar tänder och vrider och vänder på sig hela tiden. Jag sov nästan ingenting i natt, men samtidigt är det värt det också för ju mer tid jag få spendera med calle ju bättre mår jag!
nog pratat om det
Idag har jag varit på stan först med calle och hans kompisar sedan med mina kompisar.
Jag,Isabelle och julia gick och fika på Tant Anki och Fröken Sara. Alla tre beställde en chailatte var .... usch vad dom var äckliga jag tänker inte gå ditt någon fler gång om jag är sugen på en chailatte.



♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
Malin och Carl

Nu sitter jag och fördriver tiden, jag ska åka in till stan och träffa Isabelle och Julia klockan elva men klockan är bara nio en så länge. Så jag kanske sätter mig och tittar på en film för att tiden ska gå lite fortare.

Puss o kram


Kommentarer
Postat av: Hanna

Hej ! :) Vad händer idag ? :)

2009-10-28 @ 11:43:36
URL: http://hannasfoto.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0