The holiday

Jag sitter framför tv med syster och vänta på att mamma ska komma ner.
Vi sitter och tittar på the holiday. En sjukt mysig film med Cameron Diaz,Kate Winslet, Jude Law och Jack Black
Det handlar om två kvinnor som är trött på sina liv och dom tycker inte att dom har en andledning till att fira jul hemma. Så dom byter hus med varandra. Men dom har aldrig träffats utan dom byter sitt hus med en total främlig.
Jag tycker det är en charmig kärleks historia. Lite speciell men väldigt bra.
Den är värld att offra en lördagskväll hemma framför tv och mysa.
,


Men nu ska jag titta färdigt :)
puss o kram

//

Kommentarer
Postat av: madeleine

the holiday är bland de bästa filmerna jag vet ! :D

2009-10-15 @ 16:58:24
URL: http://madeleinerydells.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0