Projektarbete

Hej hopp snopp!
Nu när det är så lite tid kvar innan skolavslutningen, håller vi på med projektarbeten i skolan. Denna gång ska vi skapa ett eget företag på två dagar. Jag och min grupp bestämde oss för att sälja chokladbollar och smoothie. Så om ni är sugen på de kan ni komma till torget i morgon för då står vi där och säljer. Har suttit nu ikväll och bakat. Gud vad stora dom blev och dom ser jätte goda ut. 
Hemköp sponsrade oss med strössel så dom blev jätte fina var där och hämtade strösslet förut. 
I min grupp är vi 7 st:
Elsa,Nicole,Elina,Erik,Sebastian,Joakim och jag :)
Jag hoppas det kommer några i morgon och köper ska snart skriva ut en planschs där de ska stå chokladbollar. Så det ser lite arrangerat ut för dom som ska komma och köpa.

Nog om de jag måste säga ett STORT GRATTIS TILL MAMMA OCH IDA!!
som har lyckas tagit mc.körkort idag jag är så glad för eran skull ska ni veta :)  jag önskar er all lycka i framtiden med körningen..
Men nu ska jag gå ner och städa så mamma blir änu gladare när hon kommer hem..
puss o kram
/meriksson <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0