Planer i sommar


Det var ett tag sen jag skrev nu men jag har itne suttit vid datorn på ett tag pga av de fina vädret ute.
men jag tänkte tala om sommarenplaner framöver för dom som är intresserade.
Nu till veckan börja den fantastiska Gatufesten i sundsvall. Så klart kommer jag ägna mig åt det den här veckan. Sedan efter den vecka reser jag iväg med min kära familj på semester vart den trippen går vet jag inte än.
Sedan i slutet av Juli blir det förmodligen Lycksele. Jag vet inte hur länge jag kommer stanna där men de får ni veta mer om sen om jag åker. Sen ska jag vara hemma ett tag och bara ha det skönt och umgås med vänner.
Saknar Elin och Elsa som är utomlands vill att ni ska komma tillbaka :')

Men nu ska jag se på film sköt om er alla godingar ;D

puss o kram
/meriksson


Kommentarer
Postat av: Anonym

ska du gå alla tre dagarna?

2009-06-27 @ 11:24:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0