okej?

Jag vet inte vad det är för fel på mig idag! ?
Nu på eftermiddan/kvällen har jag helr serigöst haft damp. Jag har knapt kunnat suttit still helt plötsligt bara börjat gråtit utan andledning sen vart jag skit förbannad ja om ni vill ha ett vittne kan ni juh fråga elin sörholm hon var nämligen tyvärr tvungen och lyssna på mig i telefonen när jag hade mitt utbrott. Jag tror det är för att jag har så mycket att göra i skolan nu och jag orkar inte bara sitta och plugga för jag är så himla skol less nu så de är itne sant!!

Men i alla fall så har jag lugnat mig nu och har pluggat lite spanska nu det känns mycket bra!!
Ha de så bra gull ungar
pusss o krammm
/
meriksson


Kommentarer
Postat av: ellins

haha, va det värsta jag hört på länge och då menar jag det verkligen! ojoj, inte lätt att vara malin eriksson ibland ? ;)<3<3<3

2009-06-04 @ 23:47:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0