mys i solen en tisdag eftermiddag

Jag sitter nu är hemma mys i solen med ett glas iskallt vatten med is och en damsugare på ett vitfat.
Det blåser lite kyliga vindar men de är bara skönt för att annars hade det blivit för varmt i solen.
Säljningen idag gick så där vi skrämde tydligen bort våra kunder enligt en tant som sålde bullar bredvid oss.
Men vi fick några sålda i alla fall om inte annat var dom fett snygga!!
Så om ni vill ha våra otroligt utsökta chokladbollar kom till torget i morgon.

Nu är det inte långt kvar till skolavslutningen jag är sjuk nervös över mitt framträdande så om jag inte redan skrivit de så kan jag säga det nu jag ska sjunga '' my heart will go on'' och även spela intrduktionen till låten. Jag har nog aldrig varit så här nervös nångång men jag tror de kan vara för att låten är ganska svår och så ska jag spela flöjt  vilket gör att jag blir änu mer nervös och om det är nån nu som inte går på höglunda i 8-9 som läser det här kan jag säga att ni ska inte komma på avslutningen för juh mer folk de är där ju mer nervös kommer jag bli när stunden är inne.

Men men nu ska jag äta upp min dammsugare och dricka upp mig iskalla vatten ni får ha de så bra alla vänner!
puss o kram
/meriksson


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0