midsommardagen

Nu är det dagen efter midsommar jag kan föreställa mig hur alla vaknade i morse med huvudvärk och illamående. Men jag mår toppen bra, pigg!
Tänka hur många liter alkohol sveriges befolkning drack tillsammans igår. Det är mycker pengar det haha x)
Men i alla fall jag hade en riktigt mysig midsommar kanske inte riktigt vad en 15 årig tjej brukar göra en sådan speciell sommarfest men jag var och jobbade på dan med att sälja fikabiljetter på klockarberget de var kul men väldigt kalt att stå där. sedan på kvällen hade vi jätte mycket främande hemma.. Jag var hemma med min kära mor och far och tog hand om alla medans dom fula drack var jag barnvakt åt 6 små underbara små barn och min älskar bebis också så klart (min hund Tuwa) Men elin kom en stund på kvällen åkte och hämta henne på moppe och så var hon här några timmar.

Hoppas alla har haft en super mysig sommarfest!
ikväll ska jag sova hos pojkvännen finns på mobilen om nån vill nå mig
puss o kram
/meriksson ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0