Måndag den 1 Juni

Måndag:

Klev upp halv nio vi började itne förns tio så jag fick en mysig sov morgon:)
Det första dom säger när vi kommer till skolan är att vi inte har nån bild så då slutar vi 12.
Alltså bara två timmar i skolan ( en riktig skön star på veckan! )
Efter skolan går jag ner på stan och träffar muppen Elin Pelin!
Hon och jag gick på stan träffa lite folk och kolla runt lite tog två bussen hem i hettan när jag kom satte jag mig och plugga lite och redigerat lite mer bilder. Och knäppt mera kort jag älskar att knäppa jag tror jag dör vad mycket bilder jag har på datorn!!! På naturen alltså...

Imorgon har vi engelska redovisning skrev om mian kära små syskon (a) jag tror det belv ganska bra faktiskt jag hoppas de har tränat lite på de ska redovisa för syrran sen så att uttalet blir korrekt (y)

Men nu ska jag titta lite på tv hade jag tänkt. Det hade tänkt blivit tältning i helgen på fredag tror jag uppe på berget här i allsta det är super fint där uppe!! Om du är sugen på att vara med så är det bara att höra av dig till mobiltelefonen =D

PUSS O KRAM
/meriksson ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0