Förberedelser inför skolavslutningen..

Idag har jag varit på stan och köpt lösnaglar och fixat idkort och öppnat ett bankkonto. Har nyss tittat på rallybrudar och fixat håret inför den stora dagen i morgon. Det blev plattning och volymaster. Har nytt satt på mig mina lösnaglar så jag slipper göra det i morgon för i morgon blir det 100 procent fokus på  uppvärmning och träning.
Jag är skit nervös hoppas att det år bra i morgon.
Klockan 12 imorgon i GA-kyrka smäller de!
På kvällen blir det förmodligen massa myss med vänner.. :)
Jag kan verkligen inte fatta att imorgon är det sista dan och sen ar vi sommarlov.Vi hade ju nyss sommarlov känns det som.
Men nu ska jag se på Simon och Thomas ha de så bra sötnosar
puss o kram <3
/meriksson

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0