En fredag

Idag har jag planerat att vara med mys Elsa på dan. Eller dan och dan det är snart efter middag x)
Vi ska bada käka glass och bara ha den skönt.
Ikväll blir det nog grillning och mys i sidsjön. Nån som har lust att vara med så är det bara komma ditt. Alla som vill är bjudna xD
Sedan i morgon blir det bus ;) ni förstår säkert vad jag menar..
Nästa helg åker jag till Lycksele så då kommer jag alltså inte vara tillgänglig om nån hade tänkt hitta på nått. Men jag har telefonen med mig så de är bara ringa om ni har nått på hjärtat.
Är lite förväntansfull inför resan efter som att det var ett himla bra tag sen jag var där. Över ett år sen . Men de lär vara sig likt. Vet ej hur länge jag blir där. Jag åker väl hem när jag lessnat helt enkelt. Men det blir väl inte allt för lång tid skulle jag tro.

Men nu ska jag byta till bikini, Ha de så bra alla vänner
Puss o kram
/meriksson ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0