still samt liv

I bland kan man känna sig helt förtvivlad över att man tycker att livet står still.
Jag känner så, det är samma sak varje dag, varje vecka, varje måndad. Man kliver upp tidigt gå till skolan när man kommer hem sitter man vid datorn och försöker sen plugga. Går och lägger sig en hyffsad tid sen ska man upp tidigt igen och till skolan. På hegerna träffar man sina närmaste vänner för att hitta på nått skoj gå på bio eller ha mys kväll men godis och chips och titta på filmen man hyrt. Visst det finns inget bättre än att mysa med sina allra bästa vänner. Men jag behöver mer spänning i mitt liv. Om jag skulle få bestämma själv hur jag skulle vilja leva mitt liv så skulle jag bo på andra sidan jorden nu. Jag vill ha ett riktigt äventyr. Jag vill resa runt joren. Jag kan bli helt galen av att bara sitta hemma och inte göra nånting alls en kväll. Men livet går väl ut på det också. Men jag hoppas värkligen att min dröm kan slå in nån dag för det skulle vara riktigt häftigt att få resa runt jorden. Men det gäller att hålla ihop tummarna och tro på sinna drömmar då brukar dom ofta slå in! =)

/meriksson

Kommentarer
Postat av: aaannnaah w :)<3

gör som jag , skaffa en lossaspappa som jobbar på ericsson och flytta till andra sidan jordklotet :D :P hahah , det är faktiskt ett ganska stort äventyr ;P <33

2009-01-22 @ 23:32:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0