tankar stör din vardag

När man når en viss ålder börjar man fundera väldigt mycket på olika saker. Det kan vara precis vad som hellst. Stora saker , små saker. Det konstiga är att man tänker på saker som gör atomatiskt att man mår dåligt. Hjärnan kan göra om värkligheten till nått helt annat som man själv sen tror är rätt. Mamma som alltid fanns där och var så snäll och förstående har nu förvandlas till ett elakt monster som man önskade bara försvan ibland. Dom söta små syskonen som du alltid tog dig tid och lekte med är nu skällande hundar som du fängslar i kopel så fort dom kommer i din närhet.. Jag tror att det är i typiskt tonåren man måste gå igenom det här. och jag kan lova er alla ni kommer över det och när den dagen kommer blir det en av era lyckligaste dagar i era liv!





/meriksson

Kommentarer
Postat av: Isaac

Jag lovar det är fittjobbigt, fast mitt har börjat lugna ner sig lite nu, längtar till helgen med dig snygging =)<3

2009-02-02 @ 22:37:50
URL: http://isaacastrom.blogspot.com
Postat av: Jonas!!

det är ju därför tonåsrevolten finns ^^ tack för samtalet igår <3 längtar till gatufestivalen ;D

2009-02-03 @ 10:40:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0