Sommar längtan


Det var ett tag sen jag skrev nu men jag tycker inte riktigt att jag hinner med de.
Just nu måste jag bara tala um hur mycket jag längat till sommaren. jag hålle rpå spriker så mycket vill jag ha sommar. jag och Olivia håller reda på att planera sommaren. Sommaren 2008 var tyvärr ganska lång tråkig. Så vi vill planera i förväg för 2009 ska bli en sommar att minnas livet ut. Vi ska förmodligen åka ner till skåne i sommar och bo hos Olivias mammas bästa kill kompis. Han har ett eget stall med ca 20 hästar =D det tycker jag ska bli en otroligt rolig upplevelse och det är ju så extremt fint i skåne. Vi hoppas också på att få åka till grönalund eller liseberg i sommar :)..
Vi kanske också ska åka upp till norrland nånting. Jag hoppas det blir så!
Man kommer ju ha moppe körkort i sommar så då kan man ju ta sig vart man vill också det kommer kännas väldigt skönt.
Jag längtar så jag dör till gatufesten förra året kunde jag bara gå på onsdan ( vilken är den tråkigaste dan) för våra släktingar från storvik var här så jag var tvungen att umgås med dom.
Men i sommar ska jag ha tre dagars kort ! =D

Men det är bara och gå och vänta förr eller senare kommer ju sommaren och tills des ska jag föröka ha så kul som möjligt i snön.
Puss o kram sköt om er ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0