sprutor

Hej hop!
Igår tog jag 2 sprutor. Jag har aldrig riktigt varit en som person som är rädd för att ta sprutor.
Jag skulle ta hepatit- A och livmodershalscanser sprutan. Först tog sköterskan i vänster arm ( hepatii - A) den kändes inget alls absolut ingenting sen tog hon i höger arm. Och det ska jag säga var den värsta sprutan jag tagit. Själva sticket kändes igenting men de var medlet som hon sprutade in som sved så himla mycke. Jag kände hur svag jag blev i bennen jag fick nästan tårrar i ögonen så ont gjorde de. Det känns lite gruv samt att man måste ta två sånna till sprutor. Men jag tycker ändå att man ska ta sprutorna det är värt det. Så slipper man kanske bli sjuk...

/meriksson

Kommentarer
Postat av: filmnörden!

men jag trodde ni sundsvallsbor var tuffa? ;)<3

2009-02-05 @ 21:00:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0