sommar!

Jag vill ha sommar nu! Jag längtar så jag dör..Visst vintern har varit skit mysig , men jag är en sommar människa och så är det bara. När man får ligga på stranden och känna hur det bränner på ryggen av solen och höra vågorna som åker in mot land... Haha men ni fattar vad jag menar.

Förra sommaren hade jag vädigt mysiga stönder med underbara människor. Men jag tycker jag sov bort de mesta av tiden. Nu i sommar ska jag kliva upp tidigt så jag inte sover bort sommaren. Sommaren 07 måste ändå ha varit bästa året hitils! jag hoppas 09 slår det året..


Tjingeling string!



/meriksson

                                                                                                                   


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0