Nu tar jag nya tag

Nu har jag äntligen kommit igång med bloggen igen..
Jag vet inte varför jag slutatde skriva, men jag har haft mycket sjukdomar och mycket annat att tänka på men nu ska jag skärpa mig.

Det är lördag och det är snö storm här i sundsvall. Mamma och pappa är och ser på hockey jag hoppas dom tar sig hem sen i det busiga vädret. Storasyster Ida är uppe och lägger dom små. Vi har varit barnvakt åt våra underbara små syskon idag. Dom har varit riktigt lugna och snälla så det har inte varit några problem alls.
Jag sitter och lyssnar på en väldigt fin men ganska så deppig låt av James Horner och för er som inte vet vem han är kan jag berätta att han har skrivit låtar till bl.a Titanic. Han är grym!! :D

Nu är julen över, både bra och dåligt tycker jag..
här är några julbilder från mig ..









stora bamsekram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0