dags för förändring

Jag känner mig helt totalt förtvivlad...
Jag tycker att det är dags för mig att göra något åt mitt hår.. Mitt hår har sett likadant ut i många år. Samma gamla tråkiga färg som alltid. Jag hade tänkt mig att göra lite ljusa slinger få lite mer skiftningar i håret vad tror ni om de, skulle de bli bra?
Jag kommer inte ihåg vem som sa det men någon av mina underbara vänner tyckte att jag skulle färga det jätte mörkt. Jag har aldrig i hela mit liv gjort något åt mitt hår och färga mörkt på en gång nu känns lite leskigt ;)
Funderar också på att klippa upp håret lite mer..



Så här tråkigt är mitt hår nu som ni ser behövs det en liten till piffning.
Vi får se vad som händer.
Men nu ska jag titta på film och jag tror jag ska titta på en disney film de var ett tag sen jag såg en disney film så de känns som att det är dags att se en nu.
Ha de så bra allihopa
puss o kram
/meriksson

Kommentarer
Postat av: amanda janson

jag tyckte du skulle färga håret mörkt:)

2009-08-22 @ 22:24:50
URL: http://amndaajansn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0