The lion king

Idag har jag suttit och tittat på Lejonkungen med mina små syskon. En riktigt bra klassiker som jag inte hade sett på väldigt länge. Men mitt uppe i filmen frågar min lillasyster mig '' Är du ledsen Malin?''
Jag hade mitt uppe i allt börjar grinat. Ni vet i delen i filmen när pappan dör det är ju bara för sorglit men jag vet inte varför det bröjade rinna tårar x) jag är nog väldigt svag för sorgsna disney filmer jag har grinat åt Ice age 1 i slutet av den filmen när dom ska lämna i från sig bebisen.
Jag svarade helt enklet astrid som det var ''Men det är så sorligt på filmen''
Då skrattade Min lillebror åt mig haha ;D


The Lion King 1

Men nu ska jag ut och gå med Tuwa
puss o kram
/meriksson ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0