Mys pys

Nu har jag precis krypit ner under det varma duntäcket. Har suttit ute en bra stund så de är skönt att få lägga sig under ett varmt täcke. Ute är det helt svart,dimigt och kalt. Man känner att hösten är på väg. Det är inte så varmt på dagarna heller längre och ena björken på våran gård har bruna löv. Det känns lite hemskt jag vill inte att sommaren ska ta slut. Jag älskar sommaren och hatar vinter..

aja nog om de, dagen har flyttit på ganska bra.
Vaknade tidigare än vanligt men vaknade pga mardröm som jag inte vill upprepa..
klev upp gjorde frukost sedan satte jag på mig målar klädena och tog fram penslar. Målade på baksidan av huset ska få pengar av mor och far för jobbet.
Efter målningen hjälpte jag mamma att städa för vi skulle vi nämligen få gäster.
Sedan vid fyra kunde jag slappa en stund.Gästerna kom vid sex. 
Klockan börjar bli mycket ska nog sova nu blir birsta med Rebecca i morgon
Puss o kram
/meriksson ♥   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0