Fortfarande sjuk

Min sjukdom har inte gått över än.
Snuvan har blivit värre men febern har sjunkt.. Därför är jag hemma från skolan idag. Det är inte det vidare kul dom flesta brukar tycka att det är skönt att få vara hemma men jag tycker det är lång tråkigt.
Jag hoppas jag känner mig piggare i morgon så jag kan gå till skolan.

Om en liten stund hade jag tänkt mig och titta på klassikern Titanic fick lust att grinna lite och är inte den filmen helt perfekt då?

fakta om:

Titanic:

År: 1997
Regi: James Cameron
Från: U.S.A.
Längd:194 min
Kategori: Drama
Skådespelare: Leonardo DiCaprio,
Kate Winslet, Billy Zane m.fl    



        
Titanic måste vara en av dom bästa filmerna som någonsin gjorts.
Jag tror aldrig jag har kunnat kollat på den filmen utan att fälla en eller två tårrar.

Jag tror faktisk inte jag behöver berätta handlingen för denna film
tror jag faktiskt att var ända människa har sett den!
Annars skulle de vara en stor katastrof.

puss o kram
/meriksson ♥

                    

Kommentarer
Postat av: Amy.C

tack så mkt:D



nix dt har jag inte..en kompis hjälpt mig med min header faktiskt:D hehe..^^



allt vl?:D

2009-08-31 @ 17:45:33
URL: http://amychen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0