En lång dag på stan

Igår var jag på stan från klockan ett till fem.
Vart ganska trött i bennen efter en sådan lång dag men träffade mycket trevligt folk och så klart tittade jag på kläder.
Tänkte att jag skulle köpa något nytt till skolan börjar och jag hittade ett svart line som jag köpte på gina tricot


Ja här är då linet!

Efter stan följde jag med elsa hem och vi var med daniel. Han fick sitt körkort igår så ett stort grattis till dig :)
så vi åkte en sväng runt om i sundsvall de var mysigt.



Daniel och Elsa i Elsasrum <3

Men ikväll ska jag till farmor som fyller 70 år ett stort grattis till dig också älskar dig farmor. Hoppas ni andra får en trevlig fredags kväll.
puss o kram
/meriksson

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0