En dag med dom bästa på stan

Idag har jag varit på stan med sötnosarna Isabelle,Amanda och Anna. Först gick vi och kollade på flera olika affärer. Isabelle och Anna provade ett par skor som var grymt snygga. Amanda köpte en tröja som var grymt snygg också.
Men i alla fall, efter vi kollat en stund satt vi oss och fika. När vi bestämde oss för att gå därifrån och gå och kolla på smycken märker jag att min mobil är borta så då får jag springa och leta den. Hittade den till slut hade lagt i från mig den där vi fika..
Sen tyckte vi att det var så tråkigt att gå på stan så vi bestämde oss för att köra med mopparna någonstans ja men det gick inte så bra de heller för vi visste inte vart vi skulle köra så vi körde på väldigt många olika ställen. Dagen har varit riktigt mysig.
Tack tjejer för det ! Älskar er <3





puss o kram
/ meriksson

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0