Det vart kogänget

Jag skrev förut idag att jag trodde att jag skulle se en disney film och det gjorde jag. Och den här gången blev det kogänget och nu tänker ni så här.. gud vad hon är barnslig. Jaha då får ni tycka det då för jag är helt galen i disney filmer och det tror jag att jag aldrig kommer växa ifrån..
Men i alla fall jag vet inte om ni läst min förra filmrecension från min andra blogg på maalinneriksson.blogspot.com
men jag har inte skrivit på den på evigheter så jag tänkte göra en samma recension här bara för att ni som inte har sett kogänget får se vad den handlar om. Och att ni kanske får lust att se den efter ni läst detta :D



Här se vi då dom underbara hjältarna i filmen kogänget eller också home range som den heter på engelska.

"Den efterlyste skurken Alameda Slim vill ha all mark han kan komma över, inklusive farmen Paradiset, som är på väg att säljas på auktion. Här bor de tre bestämda kossorna Maggie, Fru Coloway och Grace, den tjurige geten Jeb samt alla deras vänner. Ett gäng som aldrig tänker ge upp sin älskade farm! Tillsammans med sheriffens häst Buck ger de sig ut för att fånga Slim och hans gäng, ta belöningen och köpa tillbaka Paradiset! Från att ha levt ett lugnt liv på farmen, är de nu indragna i ett helvilt äventyr med fartfyllda jakter och galna upptåg''..

om jag skulle ge filmen från 1 stjärna till 5 får filmen en stark 3.a
ps måste ses!
puss o kram ha de så bra
/meriksson

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0