Andra skoldan

Dagen har varit riktigt bra.
Vi har fått gjort samarbetsövningar hela dan idaag. Men vi hade en jätte lång rast mitt på dan då körde vi iväg lite överralt ganska många.. Vi körde in i skogen och typ  tappa bort oss men vi hittade tillbaka i alla fall :)
Efter skolan åkte jag,isabelle,amanda,anna,julia,stina och björn upp till södraberget och gick björnstigen.
Det är en riktigt mysig stig här i sundsvall man kan gå om man vill vara med om riktigtäventyr x)
Vi har skrattat jätte mycket idag och haft riktigt mysigt. Imorgon börjar lite mer allvar. Men de kan vara skönt och få sätta sig i en skolbänk igen jag tror faktiskt de.
Jag åkte och hämta min otroligt söta lillasyster på dagis idag. När jag kom till dagis var alla små barn ute och lekte och alla stod helt fastklistrad mot grinden och jag fick tusen frågor när jag kom om mig och moppen haha dom är så söta.
Jag unskar jag hade fått en bild på Astrid när hon hade mooperhjälmen på sig, hon var riktigt söt.
Men min kamera hade slut på batteri :(

Men här kommer lite andra bilder sen idag:


stina och joakim


Isabelle ritade en täkning x)
på isabelle-julia-jag och stina
mycket vackert..


Melina och Anna <3


Isabelle och jag på hennes moppe


julia,amanda och anna och stina är
i bakrunden men syns inte

Ha det så bra
puss o kram
/meriksson ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0