stor saknad

Fan fan fan....

Jag mår piss jag vet inte hur jag ska kunna förklara mina känslor just nu...
Men jag ska försöka förklara så du förstår...  

Om nånting som betyder väldigt mycket för dig, det kan vara nästan vad som hellst en sak, en person, ett djur eller nått annat. Låt säga tex du har bott i ditt hus i tre års tid. Men en dag börjar ditt hus brinna. Tänk dig då hur det känns. Det som du byggt ditt liv i försvinner nu mitt framför ögonen på dig. Det känns i ditt hjärta som om du inte har något kvar.  Det var i ditt hus du levde de var där du kände dig trygg. Nu saknar du din trygghet.

Jag mår förstås inte dåligt av att ett hus brunnit ner. Jag saknar en person jag levt för. En person som jag delat hela mitt liv med. Nån som jag kände mig trygg med och som var min största trygghet här i livet. Men som nu bara försvunnit mitt framför ögonen på mig. Jag känner mig tom och förtvivlad. Jag saknar nått stort. Mitt hjärta svider och mina kinder är våta. Men jag vill aldrig sluta gråta. Inte förns jag fått tillbaka mitt liv och min andra halva. Utan min kärsaste vän känns inte jag som jag utan de saknas en stor del inom mig.

Jag hoppas nu du fått en bild av hur jag känner. Jag vill aldrig att du ska få vara med om denna smärta det gör ont!
 
/meriksson

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0