Prao är över

Sista dan på praoen. Ja vad ska man säga mesta delen av tiden har jag fått suttit vid datorn och göra vad jag vill. Men en sag som jag tyckte var jätte kul var att få vara med om en fotografering det var riktigt skoj och få se de! Nu idag sista dan har jag fått lärt mig en del om företaget och lärt mig om nya adobe program, jag kan ju ph sen tidigare men jag har fått lärt mig hur man bygger upp en artikel.Det har varit skoj. Jag skulle verkligen kunna tänka mig ett sånt här jobb det skulle verkligen passa mig pga att jag älskar att fota redigera bilder och sitta vid datorn! (a)

Danna min handledare är riktigt trevlig och det är alla andra som jobbar här också det känns som att besöka deras hem när man kommer hit för alla verkar så himla familje vänliga med varann. Det skulle vara super kul att sommar jobba med en sån här grej det skulle nog vara de bästa som kunde hända jag sitter och gör det här på fritiden och tänk på att få betalt för nått man älskar att göra och skulle göra det utan att nån betalar det skulle ju bara vara helt fantastiskt.

Men nu ska jag kila idag pker  jag till Åre finns på mobilen om det är nått
puss o kram
/meriksson

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0