Jag har blivit pappa!



Jag måste bara berätta en sak, Jag har blivit pappa. Ja det är sant helt ''fantastiskt'
Men nu undrar ni så säkert hur en tjej på 14 års ålder som fyller 15 snart kan ha blivit pappa.!
Jo nu är de så här att jag känner en kille ( min son ) en riktigt trevlig och snäll kille.
Som känner att han inte riktigt har en bra pappa. Så då har jag alltså adopterat honom ''host'' aa men nästan. Jag tänker helt enkelt ställa upp som pappa för honom. För jag tycker att han är värld att få jätte mycket kärlek. De är han värkligen värd. För en ödmjukare och gossigaare kille har jag faktiskt aldrig mött nån gång. Han är en kille som alla pappor drömer om att få ha till sin son. Jag har nu fått den stora äran att få vara hans pappa och jag  kommer ge han så mycket kärlek och omsorg som jah bara kan.. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0