Händelser framöver



hej hopp snopp!

Jag har sommar längtan. NU när snön börjar smälta och man kan börja höra fågelkvitter sätter känslorna igång. Jag hoppas värkligen att sommaren tittar fram snart. Jag tänkte berätta lite hur de ser ut framöver. Jag vet att jag inte hunnit lägga ut videon sen åre men jag ska försöka redigera den och lägga ut den på youtube så fort jag har tid till de. Men sak samma..

Nu är det v.15 denna vecka går vi bara fram till på onsdag. Torsdag-Fredag är vi lediga!
v.16 är det påsklov. JIPPI =D gud vad härligt, det har jag värkligen längtat till, det känns jätte skönt att en hel vecka bara få ligga och lata sig och inte bli stressad varje morgon av den skrikande väckarklockan som får dig att bli arg varje morgon.
 v.17 är det dags för prao vilket också känns väldigt bra. Det ska bli väldigt intressant jag ska vara på orginal design. Hinner tyvärr inte prao hela veckan för att jag ska åka till åre på torsdag morgon och blir borta till söndag.
v.18 Är allt precis som vanligt. En vanlig skolvecka. Men det finns en liten ändring en ganska stor händelse men som jag inte tänker berätta utan det är min lilla hemlis ;). Men nånting som gör mig väldigt glad och förväntasfull.

Ha det så bra allihopa Glad påsk och puss o kram

/meriksson

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0