En Lördag

Hejhej
!
Dagens äventyr...
I morse var det en viss person som ringde och väckte mig klockan halv 9 när jag var vaken till 4 i morse.
Vi låg och prata till halv ett. Ja vi låg och prata i 4 timmar.
Efter vårat långa samtal går jag ner och där hittar jag en pappa som tagit på sig sina nya jeans och sin nya t-shirt han har även på sig ett har pilotbrillor och står och imiterar ja jag vet inte vem han imiterar men han står och dansar och vikar på rumpan framför spegeln x).. Han är för rolig i bland!

Sen åker jag pappa ( nu den nya coola pappan ) och Ida och handlar på ica kvantum. Vi köper;
-Afil
-Kaffe
-Kattmat
-Läsk
-Potatis

Det var det ända. Sedan  åker vi och hämtar mormor. För mormor och morfar skulle nämligen komma och äta påskmiddag hemma hos oss.
Nu ska morfar och mormor åka hem och jag är lite osäker på mina kvällsplaner.
puss o kram

/meriksson


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0