byxmyndig

Jaha då var man 15 år oxå.
Jag är faktiskt ganska spänd i kroppen av förväntningar. Just nu ligger jag i sängen uppe på mitt rum under mitt varma duntäcke med änglar på. Klockan är 00.50 det är ett tag kvar innan man får höra ''ja må hon leva''. 
Jag har önskat mig följande :
1. mobiltelefon
2. moppehjälm
3.hörlurar
4.presentkort
5.smycken

Men jag blir jätte glad om jag får nått annat också. Det är alltid tanken som räknas.
Släkten ska komma i morgon/idag och säga grattis och käka tårta som jag och mamma var och beställde i fredags (prinsesstårta) . Och så min kära vän isabelle ska komma i morgon =)

Men nu ska jag sova så det kan få bli morgon nån gång.
puss o kram <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0