Lördag

Hej hop alla!                                                               
Idag är det lördag... sitter hemma och tråkar.
Men man måste väl vara hemma nån dag i bland. I morgon ska jag fira kusinen Linnea så vi åker ditt i morgon. I tisdags var jag på studiebesök i timrå och träffade en uppfinnare som heter Pierre Jonsson jätte trevlig var han. Vi trode mötet skulle ta ca .1 timme men vi satt i 4 timmar och bara snacka man blev lite less till slut. Just nu sitter jag och mina små syskon och tittar på Kung fu panda . Det är andra gången idag som jag tittar på den. Jag har sett den kanske 10 gånger redan och det var bara nån månad sen jag såg den första gången. Den är så himla bra!!! =D bästa dream works filmen som gjort om du frågar mig. 

Nä nu ska jag vara lite social med mina små syskon !
Ha de så bra
puss o kram<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0