Julstämmning

Dan före julafton..
Har faktiskt fortfarande inte fått dom där speciella julkänslorna i kroppen än. Men jag hoppas jag får känna på dom nånting idag eller i morgon på själva julafton.
Julstädning har skett på mitt rum. Dammtorkat och skurit, tagit ut mator och dammsugit.
Har värkligen stor städat rummet. Så nu glänser det värkligen vackert på golven. Har även bytt ut mitt tangentbord till datorn , vilket var ganska nödvändigt.
Idag blir det köpa mat i sista sekund ska även baka några julkakor hade jag tänkt.
Igår gjorde jag mitt andra pepparkaks hus. Det blev så himla vacker hus kan jag säga.
Kommer nog inte skriva något mer förre julafton.

Men jag vill önka er alla som läst det här en riktigt god jul
och bråka inte den sista tiden som är kvar nu för då kanske inte tomten ger er några julklappar i år ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0