filmnörd

Haha idag har jag värkligen nördat med datorn. Har tittat på tre filmer. Jag har tittat på
- Troya
-Arn 1
- Arn 2

Har bara tittat på slåss filmer..
Dom var faktiskt riktigt bra. Men troya har jag sett flera gånger men de var första gången jag såg Arn-filmerna.
Strax ska Elin komma hitt vi får väl se vad vi hittar på det kanske blir en fjörde film också vem vet ;)
I mogon ska jag på stan en sväng med syrran och mamma skulle jag tro sen på kvällen blir det middag hemma hos framor med släkt.
Det blev ingen sidsjön med Olivia idag . Hon hade ingen skjuts in till stan så det gick inte. Det är ju röddag och då går det inga bussar från stöde...
Det var lite synd för det hade varit skoj, men det blir väl av nån annan dag..
Jag längtar till man får välkomna det nya året nu!
Det ska bli väldigt skoj året 2008 har nog varit det jobbigaste året hitils skulle jag tro. Men samtidigt har det varit ett helt fantastiskt år med massa rolg heter med allt folk men även massvis med problem och sorg. Jag hoppas på ett bättre år så snälla 2009 bli det bästa året någonsin.
Men nu måste jag kila ha det bra och har ni inte sett Arn så tycker jag definetivt att ni ska titta på dom. Dom var faktiskt bättre än vad jag trodde.

hej då ! puss o kram 
// Malin Johanna Theresia Eriksson

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0